Metin2

Forum o grze Metin2.pl

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 18-07-2010 21:45:00

 Shadow

Super Game Master

Zarejestrowany: 14-07-2010
Posty: 29
Punktów :   
Nazwa postaci:: Arahan133
Klasa posatci:: Wojownik
LvL:: 39
Świat:: Astral
WWW

WP

Czarowane Ostrze   
Jeden ze wspomagających skilli sury ostrza. Postać zaklina swoją broń, co powoduje znaczne zwiększenie zadawanych przez nas obrażeń. Warto zwrócić uwagę na fakt, iż mając uaktywnioną umiejętność, kradniemy przeciwnikowi jego punkty życia (PŻ), których część ląduje u nas(zależne od rozwinięcia umiejętności). Dodatkowo czarowane ostrze możemy włączać, jak i wyłączać kiedy tylko chcemy, lecz musimy liczyć się z dużymi wydatkami na niebieskie mikstury, między innymi również dlatego, że podczas kiedy nasza broń jest zaklęta, ubywają nam punkty energii (many) liczone w PM / na sekundę.

Czarowana Zbroja   
Bardzo przydatny skill. Zwiększa obronę postaci, może nie tak wielce jak Silne Ciało wojownikowi ale przy mistrzowskim władaniu tą umiejętnością daje ona ponad 60 Defa. Znakomicie nadaję się do bicia metinów jak i dropienia itemów w DT. Przeważnie rozwijany jako 3 bądź 4 skill, chyba że ktoś od samego początku myśli o expieniu na koniu więc radze ten skill rozwinąć jako 2 a zapewniam iż z dobrym eq na 42lvl możliwe iż dacie rade sami expic z pomoca wlasnego buffa. W pvp raczej mało przydatny skill.

Smoczy Wir   
Jedna z ofensywnych umiejętności sury WP. Postać wytwarza trąbę powietrzną w okół swojej osoby. Plusem jest to, że umiejętność razi wrogów w promieniu 360° i zadaje nie małe obrażenia. Zdecydowanie warto zainwestować w niego punkty i wbić na stopień mistrzowski jak najwcześniej.

Uderzenie Palcem   
Jedna z ofensywnych umiejętności tej klasy. Obrażenia zwiększające się z każdym poziomem przez palec są większe niż w przypadku smoczego wiru, ale bijemy przeciwników w promieniu 180°, a więc jedynie przed nami. Bardzo dobra umiejętność do pojedynków. Początkowo ciężko nią trafić na PvP, lecz można się tego nauczyć.

Rozproszenie Magii   
Rozproszenie magii to umiejętność typowa dla pojedynków pomiędzy graczami. Skill dystansowy uderzający w 1 przeciwnika, ale zadaje też niskie obrażenia postaciom w bardzo bliskim otoczeniu celu. Obrażenia jakie ten skill zadaje nie są powalające, zwłaszcza iż jego mocy nie zwiększa, żaden bon (silny przeciwko ludziom/KD), aczkolwiek, obrażenia jakie Rozproszenie zadaje nie są pomniejszane przez żadne odporności, a nawet Lwia tarcza posiadająca obrone przeciwko surze, nie pomniejsza jego obrażeń (jedynie Mroczna Ochrona u sury BM jest w stanie zmniejszyć obrażenia z tego skilla, o ile w momencie uderzenia, nie rozproszy się ona). Dodatkowo skill ten posiada właściwość jak sama nazwa wskazuje - rozpraszania, tzn, że ma % szansy na usunięcie wszelkich czarów wspomagajacych z przeciwnika i uniemożliwia ich włączenie przez krótką chwilę.

Strach   
Działa podobnie do Błogosławieństwa, działa tylko na ataki fizyczne, zmniejszając o dany % otrzymywane obrażenia, co sprawia, iż jest to świetny skill do PvE (Player vs Environment- gracz kontra środowisko), zwłaszcza tam gdzie potwory zadają duże obrażenia. Skill ten nie działa na umijętności ofensywne innych graczy, co też sprawa iż strach w przypadku PvP jest jedynie przydatny przeciwko wojownikom Body oraz innym WP, gdyż zwykłe ataki miecza, są pomniejszane o wartość strachu. Dodatkowo ten czar posiada przydatną właściwość, a mianowicie taką, iż agresywne potwory posiadające lvl mniejszy lub równy naszej postaci, nie atakują nas, do tego wystarczy rozdać tylko 1 pkt.


Shadow

Offline

 
Administracja www.metin2fora.pun.pl Projekt 2010

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.risenforum.pun.pl www.wwegame.pun.pl www.world-of-fantasy.pun.pl www.m-forum.pun.pl www.ekonomiakpsw.pun.pl